Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je alle belangrijke informatie over het bestellen, betalen en het verzenden van je bestelling. Heb je een vraag en het antwoord staat hier niet bij? Stuur dan een e-mail met je vraag naar info@zippideisign.nl.
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Alle bestellingen worden geleverd via DHL (België DPD). Tijdens het afrekenen van je bestelling kun je ervoor kiezen om het pakket thuis te laten bezorgen, of af te halen bij een DHL punt.Na het verzenden van je bestelling via DHL ontvang je een e-mail met daarin een track & trace code zodat jij de bestelling online kunt volgen tot en met de levering.

Komt de bezorging niet goed uit? Kies dan zelf waar en wanneer je je pakket wilt ontvangen. Je ziet de mogelijkheden in de track & trace omgeving.

Je kunt kiezen voor:

  • bezorging op een ander moment (overdag of ‘s avonds)
  • bezorging op een andere locatie

Zodra DHL het pakket heeft ontvangen, kun je je keus aan hun doorgeven. Check in de app of dit voor jouw bestelling nog mogelijk is.

Na het verzenden van jouw bestelling via DHL ontvang je een e-mail met daarin een track & trace code waarmee je de bestelling online kunt volgen tot en met de levering.

Wij rekenen geen verzendkosten, tenzij anders is vermeld.

Meld binnen 7 dagen na ontvangst van de bestelling de retourzending hier online aan door het formulier op deze pagina in te vullen. Verpak het artikel in de originele doos of verzendzak en voeg een kopie van de factuur toe.

Breng het pakket naar een verzendservice naar keuze. De verzendkosten zijn voor eigen rekening, tenzij het een fout vanuit onze kant betreft.

De geretourneerde artikelen worden verrekend na ontvangst en verwerking. Je ontvangt hiervan binnen 14 dagen per e-mail een bevestiging.

Met iDEAL, SOFORT, Klarna of Bancontact kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je bestelling afrekenen. Via iDEAL kom je direct uit bij de internet betaalomgeving van je eigen bank.