Skip to content

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je alle belangrijke informatie over het bestellen, betalen en het verzenden van je bestelling. Heb je een vraag en het antwoord staat hier niet bij? Stuur dan een e-mail met je vraag naar contact@zippideisign.nl.

Alle bestellingen worden geleverd via Post NL. Tijdens het afrekenen van je bestelling kun je ervoor kiezen om het pakket thuis te laten bezorgen, of af te halen bij een Post NL-punt.

Na het verzenden van je bestelling via Post NL ontvang je een e-mail met daarin een track & trace code zodat jij de bestelling online kunt volgen tot en met de levering.

Komt de bezorging niet goed uit? Kies dan zelf waar en wanneer je je pakket wilt ontvangen. Je ziet de mogelijkheden in de track & trace omgeving. Je kunt kiezen voor:

  • bezorging op een ander moment (overdag of ‘s avonds)
  • bezorging bij het dichtstbijzijnde PostNL-punt.

Zodra Post NL het pakket heeft ontvangen, kun je je keus aan hun doorgeven. Check in de app of dit voor jouw bestelling nog mogelijk is.

Na het verzenden van jouw bestelling via Post NL ontvang je een e-mail met daarin een track & trace code waarmee je de bestelling online kunt volgen tot en met de levering.

De verzendkosten bedragen 6,75 euro per bestelling.

Bij bestellingen boven 75 euro rekent Zippi Design geen verzendkosten.

Meld binnen 7 dagen na ontvangst van de bestelling de retourzending hier online aan door het formulier op deze pagina in te vullen. Verpak het artikel in de originele doos of verzendzak en voeg een kopie van de factuur toe.

Breng het pakket naar een verzendservice naar keuze. De verzendkosten zijn voor eigen rekening, tenzij het een fout vanuit onze kant betreft.

De geretourneerde artikelen worden verrekend na ontvangst en verwerking. Je ontvangt hiervan binnen 14 dagen per e-mail een bevestiging.

Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je bestelling afrekenen. Via iDEAL kom je direct uit bij de internet betaalomgeving van je eigen bank.