Skip to content

Bezorging

Op deze pagina vind je alle informatie over de bezorging van je bestelling bij Zippi Design. Staat het antwoord op je vraag hier niet bij, neem dan contact met ons op.

Let op: Tijdens feestdagen kunnen de normale Post NL verwerkingstijden afwijken.

Alle bestellingen worden geleverd via Post NL. Tijdens het afrekenen van je bestelling kun je ervoor kiezen om het pakket thuis te laten bezorgen, of af te halen bij een Post NL-punt.

Na het verzenden van je bestelling via Post NL ontvang je een e-mail met daarin een track & trace code zodat jij de bestelling online kunt volgen tot en met de levering.

Komt de bezorging niet goed uit? Kies dan zelf waar en wanneer je je pakket wilt ontvangen. Je ziet de mogelijkheden in de track & trace omgeving.

Je kunt kiezen voor:

  • bezorging op een ander moment (overdag of ‘s avonds)
  • bezorging bij het dichtstbijzijnde PostNL-punt.

Zodra Post NL het pakket heeft ontvangen, kun je je keus aan hun doorgeven. Check in de app of dit voor jouw bestelling nog mogelijk is.

Na het verzenden van jouw bestelling via Post NL ontvang je een e-mail met daarin een track & trace code waarmee je de bestelling online kunt volgen tot en met de levering.

De verzendkosten bedragen 6,95 per bestelling.

Bij bestellingen vanaf  50 euro rekent Zippi Design geen verzendkosten.

Dan geven we je pakket af bij de buren of bij een PostNL-punt in de buurt. We laten natuurlijk een kaartje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen.

Goed om te weten: Post NL bewaart je pakket een week op een PostNL-punt. Daarna zal Post NL de bestelling retour sturen naar Zippi Design.