Skip to content

Bezorging

Op deze pagina vind je alle informatie over de bezorging van je bestelling bij Zippi Design. Staat het antwoord op je vraag hier niet bij, neem dan contact met ons op.

Let op: Tijdens feestdagen kunnen de normale Post NL verwerkingstijden afwijken.

Alle bestellingen worden geleverd via DHL (België DPD). Tijdens het afrekenen van je bestelling kun je ervoor kiezen om het pakket thuis te laten bezorgen, of af te halen bij een DHL punt.

Na het verzenden van je bestelling via DHL ontvang je een e-mail met daarin een track & trace code zodat jij de bestelling online kunt volgen tot en met de levering.

Komt de bezorging niet goed uit? Kies dan zelf waar en wanneer je je pakket wilt ontvangen. Je ziet de mogelijkheden in de track & trace omgeving.

Je kunt kiezen voor:

  • bezorging op een ander moment (overdag of ‘s avonds)
  • bezorging op een andere locatie

Zodra DHL het pakket heeft ontvangen, kun je je keus aan hun doorgeven. Check in de app of dit voor jouw bestelling nog mogelijk is.

Na het verzenden van jouw bestelling via DHL ontvang je een e-mail met daarin een track & trace code waarmee je de bestelling online kunt volgen tot en met de levering.

Wij rekenen geen verzend kosten, tenzij anders is vermeld.


Dan geven we je pakket af bij de buren of bij een DHL punt in de buurt. We laten natuurlijk een kaartje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen.

Goed om te weten: DHL bewaart je pakket een week op een DHL punt. Daarna zal DHL de bestelling retour sturen naar Zippi Design.